جزییات دروس امتحانات نهایی

کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

جزییات دروس امتحانات نهایی

کدتخفیف گاج

جزییات دروس امتحانات نهایی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: بعد از ماه‌ها بحث و گفت‌و‌گو با کارشناسان مربوطه در درون آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم و سازمان سنجش، دروس امتحان نهایی به تصویب رسید و برای امضای رئیس جمهور، ارسال شد.

کد تخفیف گاج

وی ادامه داد: در این مصوبه دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم ۴ رشته‌ تحصیلی نظری انتخاب شد که بین ۷ تا ۱۰ درس است. نوید ادهم اضافه کرد: در گذشته در پایه پیش‌دانشگاهی ۴ درس و در پایه یازدهم نیز ۱۰ یا ۱۱ درس، امتحان نهایی داشتیم که اکنون امتحان نهایی به ۷ تا ۱۰ درس در پایه دوازدهم رسیده است. وی در خصوص فاصله زمانی کم بین امتحان نهایی و کنکور گفت: سؤالات امتحان نهایی متأثر از کتاب‌های درسی است که بچه‌هایی که امتحان نهایی می دهند، نتایج در کنکور نیز تأثیر دارد و اکنون این تأثیر ۲۰ درصد قطعی و ۱۰ درصد مثبت است.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 14967
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1